Майсторският клас на Светозар Георгиев се проведе на 28-ми септември 2018 г.

Рядко се случва един наистина успешен мениджър да води майсторски клас. Точно това обаче се случи преди седмица, когато Светозар Георгиев, един от хората зад Телерик и съосновател на Телерик-Академи, разказа за процесите, които направиха от компанията това, което всички познаваме. Затова и не бе случайно, че класът бе пълен с представители на ключови бизнес компании, които не присъстват само на локалната сцена. Изключително динамичен, класът на Зарко се занимаваше с налагане на успешни продуктови процеси, go-to-market стратегии, работещи механизми за вземане на решение вътре в компаниите, прозрачност и какво ли не друго. Думите на лектора провокираха чести коментари и дебати. Мениджърите споделяха опит и разискваха бизнес примери от собствената си пракика, а темпото на класа бе заслужено високо. Модерирането на Рене Томова успяваше да вкара цялата тази динамична синергия в подреден поток. Трудно е в няколко изречения да поберем успешните практики, които Зарко, избрал за класа сградата на Телерик- Академи, разискваше с хората. Факт е, че всеки си тръгна с нещо за размисъл и хората се разделиха с нетърпение за последващата среща, която ще се случи през ноември.

“В продуктовото планиране е необходима изключителна дисциплина, за да не се прави нищо повече от това, което добавя към стойността на продукта.”, това е само едно от изказванията на Зарко. Повече от него в снимките.

Фото история и снимки - Vera Gotseva - Lomovera


Вижте кадри от най-интересните моменти и кратко интервю с участниците.


Ето някои от най-ценните споделяния на Светозар:

“Да бъдеш дисциплиниран и догматичен към процеса, който следваш е от изключителна важност”

“Това с какво точно се различаваме от конкуренцията е ефимерно знание в главите на лидерите докато не се опише ясно и точно и не стане battle card за всеки един в компанията.”

“Един нов продукт, една нова идея, трябва да може да се продаде на ниво презентация, за да знаем, че има смисъл да вложим ресурс в разработването.”

“Колкото по-добра валидация направим на продукта си, толкова по-лесен ще бъде контент маркетинга ни, защото ще дойде от думите на самите потребители.”

“Когато всички в компанията са и съпорт, това има дисциплиниращ и обединяващ ефект.”

“Когато получавам и-мейл настоявам информацията в него да е сведена до 3 булета - да знам, че човекът отсреща е наясно с есенцията на това, за което говори. Тогава решенията се взимат лесно.”

“В продуктовото планиране е необходима изключителна дисциплина, за да не се прави нищо повече от това, което добавя към стойността на продукта.”

"Ние знаем много неща, но е важно да си признаем колко добре ги правим и дали извлечаме максимална полза от тях за организацията."

"Търсим проблем, който не е достатъчно добре обслужен, а не който никой няма."

"Силата и дисциплината в процеса на валидация прави чудеса и си струва да се инвестира време и ресурси. Когато валидираме, трябва да валидираме най-трудната част, най-проблематичната стъпка."

"Възползвайте се от “чудото на написаното”. Регистрирайте и поддържайте документация."


Светозар за неговия майсторски клас

Светозар Георгиев е съосновател на Академия "Телерик" - водеща образователна организация, която подготвя и развива младите дигитални умове на бъдещето. Преди да поеме ръководството на Академия "Телерик", заедно с останалите трима съоснователи Бойко Яръмов, Васил Терзиев и Христо Косев основаха през 2002 г. глобалната софтуерна компания "Телерик", придобита от "Прогрес" през 2014 г. за 265,5 млн. долара.  Като съосновател на Telerik, Inc, Светозар допринася за създаването на марката Телерик и за развитието на маркетинговите и финансовите организации. След придобиването от Progress, Светозар е старши вицепрезидент на платформите за приложения в компанията. 


Следваща сесия:

На 15-ти ноември ще се съберем отново, за да проследим прогреса, обменим опит и начертаем заедно следващите стъпки напред. 



Вашата инвестиция включва:

  • А-ха моменти, дошли от ученето чрез аналогии;

  • Прототип, план за действие и мотивация да направите веднага следващата стъпка напред;

  • Ментор в лицето на водещия;

  • Нови възможности посредством подкрепата на 16 влиятелни личности, техните ресурси и контакти. 

650 евро* цена за един майсторски клас и последващата втора сесия.

*Цена без ДДС. Предлагаме корпоративни отстъпки.


Успехът не е истински успех, ако не е споделен. Знанието не е ценно, ако също не бъде споделено. Това е и моята мотивация да помогна на други хора да научат нещо от моя опит в създаване и лансиране на продукти, тъй като в днешно време компаниите нямат лукса да се учат с проба и грешка.
— Светозар Георгиев