Майсторският клас на Светозар Георгиев се проведе на 28-ми октомври 2018 г.

Рядко се случва един наистина успешен мениджър да води майсторски клас. Точно това обаче се случи преди седмица, когато Светозар Георгиев, един от хората зад Телерик и съосновател на Телерик-Академи, разказа за процесите, които направиха от компанията това, което всички познаваме. Затова и не бе случайно, че класът бе пълен с представители на ключови бизнес компании, които не присъстват само на локалната сцена. Изключително динамичен, класът на Зарко се занимаваше с налагане на успешни продуктови процеси, go-to-market стратегии, работещи механизми за вземане на решение вътре в компаниите, прозрачност и какво ли не друго. Думите на лектора провокираха чести коментари и дебати. Мениджърите споделяха опит и разискваха бизнес примери от собствената си пракика, а темпото на класа бе заслужено високо. Модерирането на Рене Томова успяваше да вкара цялата тази динамична синергия в подреден поток. Трудно е в няколко изречения да поберем успешните практики, които Зарко, избрал за класа сградата на Телерик- Академи, разискваше с хората. Факт е, че всеки си тръгна с нещо за размисъл и хората се разделиха с нетърпение за последващата среща, която ще се случи през ноември.

“В продуктовото планиране е необходима изключителна дисциплина, за да не се прави нищо повече от това, което добавя към стойността на продукта.”, това е само едно от изказванията на Зарко. Повече от него в снимките.

Фото история и снимки - Vera Gotseva - Lomovera


Светозар за неговия майсторски клас

Светозар Георгиев е съосновател на Академия "Телерик" - водеща образователна организация, която подготвя и развива младите дигитални умове на бъдещето. Преди да поеме ръководството на Академия "Телерик", заедно с останалите трима съоснователи Бойко Яръмов, Васил Терзиев и Христо Косев основаха през 2002 г. глобалната софтуерна компания "Телерик", придобита от "Прогрес" през 2014 г. за 265,5 млн. долара.  Като съосновател на Telerik, Inc, Светозар допринася за създаването на марката Телерик и за развитието на маркетинговите и финансовите организации. След придобиването от Progress, Светозар е старши вицепрезидент на платформите за приложения в компанията. 


Следваща сесия:

На 15-ти ноември ще се съберем отново, за да проследим прогреса, обменим опит и начертаем заедно следващите стъпки напред. 



Вашата инвестиция включва:

  • А-ха моменти, дошли от ученето чрез аналогии;

  • Прототип, план за действие и мотивация да направите веднага следващата стъпка напред;

  • Ментор в лицето на водещия;

  • Нови възможности посредством подкрепата на 16 влиятелни личности, техните ресурси и контакти. 

650 евро* цена за един майсторски клас и последващата втора сесия.

*Цена без ДДС. Предлагаме корпоративни отстъпки.


Успехът не е истински успех, ако не е споделен. Знанието не е ценно, ако също не бъде споделено. Това е и моята мотивация да помогна на други хора да научат нещо от моя опит в създаване и лансиране на продукти, тъй като в днешно време компаниите нямат лукса да се учат с проба и грешка.
— Светозар Георгиев