ТОЗИ КЛАС Е ЗА ВАС, АКО ИМАТЕ СЛЕДНИТЕ ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА:

  • Имате нужда да се препозиционирате и се борите с това от аутсорсинг компания да станете компания, която произвежда и налага собствени продукти;
  • Продуктите ви вървят добре в България, но не знаете как да се наложите на други пазари;
  • Имате нови, иновативни продукти, но не намирате начин да обясните стойността им на клиентите;
  • Търсите отговор на въпроса как е по-добре да растете - органично или чрез придобиване на други продуктови компании;
  • Компанията ви е произвела един или два успешни продукти, но ви е трудно да автоматизирате процеса на иновация и да произвеждате повече успешни такива;
  • Имате нужда от инструментариум, с който да оперирате на глобалния пазар.

Ще научите КАК:

the smallest.jpg

Да създавате иновации в голяма компания със скоростта и гъвкавостта на Start-up;

the smallest.jpg

Само добър продукт не е достатъчен – как да направим ефективна Go-To-Market стратегия и да станем доминант в нашия сегмент;

the smallest.jpg

Да тествате за много кратко време ключови аспекти от продуктовата идея;

the smallest.jpg

Да определяте какво и кога да влезе и какво не в продукта и в Gо-Tо-Market плана;

the smallest.jpg

Да управлявате процеса на изграждане на продукта, когато имате голяма, разнообразна и/или дистрибутирана група хора, които работят по него и трябва да го докарат до пазара;

the smallest.jpg

Да създадете работещи механизми за вземане на решения в организацията по отношение на продуктовата ви стратегия.


Светозар за неговия майсторски клас

Светозар Георгиев е съосновател на Академия "Телерик" - водеща образователна организация, която подготвя и развива младите дигитални умове на бъдещето. Преди да поеме ръководството на Академия "Телерик", заедно с останалите трима съоснователи Бойко Яръмов, Васил Терзиев и Христо Косев основаха през 2002 г. глобалната софтуерна компания "Телерик", придобита от "Прогрес" през 2014 г. за 265,5 млн. долара.  Като съосновател на Telerik, Inc, Светозар допринася за създаването на марката Телерик и за развитието на маркетинговите и финансовите организации. След придобиването от Progress, Светозар е старши вицепрезидент на платформите за приложения в компанията. 


28 септември 2018

Програма на класа:

Screen Shot 2018-03-13 at 22.10.15.png

Следваща сесия:

Около месец след нашата първа среща ще се съберем отново, за да проследим прогреса, обменим опит и начертаем заедно следващите стъпки напред. 


Включи се в класа

Участието в Майсторския клас на Светозар Георгиев се реализира чрез покани или Кандидатстване за място. Ако все още не сте получили своята лична покана, но искате да участвате, може да кандидатствате за място.


Вашата инвестиция включва:

  • А-ха моменти, дошли от ученето чрез аналогии;

  • Прототип, план за действие и мотивация да направите веднага следващата стъпка напред;

  • Ментор в лицето на водещия;

  • Нови възможности посредством подкрепата на 16 влиятелни личности, техните ресурси и контакти. 

650 евро* цена за един майсторски клас и последващата втора сесия.

*Цена без ДДС. Предлагаме корпоративни отстъпки.


Успехът не е истински успех, ако не е споделен. Знанието не е ценно, ако също не бъде споделено. Това е и моята мотивация да помогна на други хора да научат нещо от моя опит в създаване и лансиране на продукти, тъй като в днешно време компаниите нямат лукса да се учат с проба и грешка.
— Светозар Георгиев