Майсторският клас на Анита Класанова се проведе на 19-ти октомври 2018 г.
През октомври Анита Класанова проведе един чудесен майсторски клас, в който разказа на учасниците как се изгражда бранд и какво стои зад основния въпрос на една марка – “Защо?”. Класът премина в презентиране на вдъхновяващи примери и една сближена, приятелска обстановка.
Изключително вдъхновяващо бе да чуем от първа ръка за успешния старт на Roobar. Анита постави акцент върху това колко е важно създаването на един бранд да е по-голямо от лично намерение, да има мисия и да се развива чрез стойността, която дава на голяма група хора – потребителите. Използвайки редица примери тя показа, че ясното послание носи емоция, а тя дава вярна публика. Анита добре познава мисленето на милениълите и разказа за общуването онлайн, което е най-бърз и директен канал на популяризация. Социалните мрежи и посланниците на даден бранд, водени от едни и същи ценности са гаранция за успех. “Бъди достъпен и автентичен. Живей бранда си и хората ще ти вярват.”, този щрих от майсторския клас на Анита Класанова е есенция на този вълнуващ ден.
Фото история и снимки - Vera Gotseva - Lomovera
Вижте кадри от най-интересните моменти и кратко интервю с участниците.
Ето някои от най-ценните споделяния на Анита:
АВТЕНТИЧЕН БРАНД Е ИНСТРУМЕНТ, СЪЗДАДЕН СЪС СЪРЦЕ, МИСЪЛ И ДОБРО НАМЕРЕНИЕ ДА ДАРИ СЪС СТОЙНОСТ И РЕШЕНИЯ ГОЛЯМА ГРУПА ОТ ХОРА.
УСТОЙЧИВИЯТ БРАНД Е ЗАДВИЖВАН ОТ ГОЛЯМА МИСИЯ И Е ОСНОВАН И РАЗВИВАН ВЪЗ ОСНОВА НА ОБРАТНА ВРЪЗКА.
АНГАЖИРАНОСТ - БЪДИ ДОСТЪПЕН & АВТЕНТИЧЕН, ЖИВЕЙ БРАНДА СИ И ХОРАТА ЩЕ СЕ ПРИСЪЕДИНЯТ.
MILLENNIALS СЕ ДОВЕРЯВАТ НА КОМПАНИИ, С КОИТО ЦЕННОСТИТЕ ИМ СЕ ПРИПОКРИВАТ. ПОПИТАЙ ГИ, НИКОГА НЕ СА БИЛИ ТОЛКОВА ДОСТЪПНИ.
ПРОГРАМА ЗА СЪЗДАВАНЕ НА ФИРМЕНА КУЛТУРА НЕ СЪЩЕСТВУВА. ДЕЙСТИЯТА, ДУМИТЕ И ПОВЕДЕНИЕТО ГОВОРЯТ ПО-СИЛНО.
Анита за нейния майсторски клас
Анита е създател на десерти Roobar и курабийки Kookie Cat и Курабийница. Днес, продуктите продължават да се произвеждат в София и се продават на шест континента.
Тя е избрана за една от 100-те успешни жени предприемачи в Европа от сп. The Hundert, част е от програмата на EY Winning Women Europe, иноватор на Централна и Източна Европа от New Europe 100 за 2017.
Публикува статии и е лектор на водещи маркетинг конференции в Германия и Холандия на тема: Как да създадем успешен бранд и общност.
Следваща сесия:
Около месец след нашата първа среща ще се съберем отново, за да проследим прогреса, обменим опит и начертаем заедно следващите стъпки напред.
Да създадеш бранд е много повече от просто продукт, който всеки може да копира. Продукти се произвеждат във фабрики, копират се от конкуренцията и отминават. Успешният бранд е автентичен, клиентите го обожават и остава вечен. Да градиш бранд с мисъл и смисъл, чисти намерения, бизнес етика раждат отдаден екип и верни съмишленици.